Ημερομηνία Τελευταίας Ενημέρωσης: 19/11/2024

Στη Giantstore.gr (εφεξής “η Εταιρεία”), δεσμευόμαστε να παρέχουμε μια άριστη εμπειρία αγορών. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα σας σύμφωνα με την παρακάτω πολιτική.


1. Υπεύθυνος Επικοινωνίας για Επιστροφές

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση σχετικά με επιστροφές, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • Επωνυμία: Giantstore.gr
  • Διεύθυνση: Καισαρείας 12, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54454
  • ΑΦΜ: 802588937
  • Email: info@giantstore.gr
  • Τηλέφωνο: +30 6982397343

2. Όροι και Προϋποθέσεις Επιστροφών

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το αίτημα επιστροφής υποβληθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, χωρίς φθορές ή αλλοιώσεις.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
  • Τα προϊόντα όπως εσώρουχα, τρόφιμα ή εξατομικευμένα προϊόντα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για την επιστροφή ενός προϊόντος, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@giantstore.gr ή τηλεφωνικά στο +30 6982397343, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής.
  2. Συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
  3. Αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση: Καισαρείας 12, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54454.

4. Κόστος Επιστροφής

  • Το κόστος αποστολής της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λανθασμένα.
  • Στην περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωμάτων, το κόστος επιστροφής καλύπτεται εξολοκλήρου από την Εταιρεία.

5. Επιστροφές Χρημάτων

  • Οι επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και αφού ελεγχθεί η κατάστασή του.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω του αρχικού τρόπου πληρωμής.

6. Αντικατάσταση Προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος:

  • Επικοινωνήστε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
  • Ακολουθήστε τη διαδικασία επιστροφής για το αρχικό προϊόν.

7. Εξαιρέσεις

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για τα παρακάτω προϊόντα:

  • Εξατομικευμένα προϊόντα.
  • Προϊόντα με εμφανή φθορά λόγω κακής χρήσης από τον πελάτη.

8. Ενημερώσεις στην Πολιτική Επιστροφών

Η Πολιτική Επιστροφών μπορεί να τροποποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Η πιο πρόσφατη έκδοση θα είναι διαθέσιμη στη σελίδα μας.


Επικοινωνήστε μαζί μας
Για περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με επιστροφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε:

Back to Top
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι